Αν ψηλά στη λίστα με τους στόχους σου για τη νέα σεζόν είναι να χάσεις τα κιλά των διακοπών ή ακόμα και εκείνα τα 2-3 κιλάκια που κουβαλούσες όλη την προηγούμενη σεζόν και ποτέ δεν έχασες εγκαίρως για το καλοκαίρι, ο Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος Νίκος Καφετζόπουλος σου δίνει τις συμβουλές του για να το πετύχεις:

Μέτρα έως το 10
Μελέτες έχουν δείξει ότι αν δεν υποκύψουμε τα πρώτα 10 λεπτά της λιγούρας μας, είναι σχεδόν βέβαιο ότι η επιθυμία θα εξαφανιστεί! Ασχολήσου με κάτι ενδιαφέρον εκείνη την ώρα και είναι πιθανό να την γλιτώσεις!

Βάλε έναν εφικτό στόχο
Ο στόχος είναι κάτι πολύ σημαντικό. Αυτή τη φορά, μην πεις «πρέπει να αδυνατίσω». Τι να κάνεις; Βάλε έναν συγκεκριμένο στόχο με χρονοδιάγραμμα πχ. Μέχρι τα μέσα Οκτώβρη, θέλω (όχι πρέπει) να έχω χάσει 4 κιλά.

Κοιμήσου περισσότερο
Ο ύπνος κατά μια επιπλέον ώρα κάθε βράδυ μπορεί να βοηθήσει ένα άτομο να χάσει 6 κιλά σε ένα χρόνο! Χρησιμοποίησε αυτή τη συμβουλή και θα αυξήσεις τα ενεργειακά σου αποθέματα, χάνοντας και βάρος!

Μεγάλωσε τις μερίδες με λαχανικά
Το να τρως περισσότερα φρούτα και λαχανικά είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χάσεις βάρος. Η υψηλή περιεκτικότητα των φρούτων και των λαχανικών σε ίνες και η περιεκτικότητά τους σε νερό σε χορταίνει με λιγότερες θερμίδες. Βραστά ή ψητά, θα σε εφοδιάσουν με εκατοντάδες θρεπτικά συστατικά και επιπλέον, θα σε αδυνατίσουν!

Άφησε το ένα τρίτο του γεύματος
Όταν τρως δείπνο έξω, αντιστάσου στον πειρασμό να «καθαρίσεις» το πιάτο σου, αφήνοντας στην άκρη το 1/3 του γεύματός σου. Αυτή η απλή τακτική, θα μπορούσε να γλυτώσει ως και 500 θερμίδες τη φορά!

Φάε αργά
Φρόντισε τα γεύματά σου να έχουν διάρκεια τουλάχιστον 20 λεπτά. Και αυτό γιατί το σήμα του κορεσμού χρειάζεται 20 λεπτά μέχρι να φτάσει στον εγκέφαλο. Αν το γεύμα ολοκληρωθεί νωρίτερα, τότε σχεδόν μοιραία υπερκαταναλώνουμε τροφή. Άσε κάτω το μαχαίρι και το πιρούνι σου μετά από κάθε μπουκιά, ώστε να επιβραδύνεις τον ρυθμό με τον οποίο τρως.

Μαγικό υγρό: Νερό
Είναι εύκολο να μπερδέψεις την δίψα με την πείνα και να απλώσεις το χέρι σε ένα μπισκότο, ενώ στην πραγματικότητα το μόνο που χρειαζόσασουν ήταν ένα ποτήρι νερό. Φρόντισε, συνεπώς, να είναι καλά ενυδατωμένος καθόλη τη διάρκεια της ημέρας ο οργανισμός σου. Βάλε ένα μεγάλο μπουκάλι νερό δίπλα στην οθόνη του Η/Υ και μην φύγεις από το γραφείο, αν δεν το έχεις τελειώσει.

Βούρτσισε τα δόντια σου μετά από κάθε γεύμα
Το βούρτσισμα δεν καταπολεμά μόνο την τερηδόνα. Χρησιμεύει και ως σωματικό και ψυχολογικό εργαλείο για να σταματήσεις να τρως.

Κάνε yoga
Οι γυναίκες που κάνουν yoga τείνουν να ζυγίζουν λιγότερο, σύμφωνα με μια μελέτη της Αμερικανικής Διαιτολογικής Εταιρείας. Γιατί; Σε εκείνες που παρακολουθούν μαθήματα γιόγκα, παρατηρήθηκε ότι έχουν μεγαλύτερη επίγνωση των μερίδων που καταναλώνουν. Οι ερευνητές πιστεύουν ότι η ήρεμη αυτογνωσία που αναπτύχθηκε μέσω της yoga μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπους να αντισταθούν στην υπερκατανάλωση τροφής.

 

Ευχαριστούμε για τη βοήθειά του τον Κλινικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο Νίκο Καφετζόπουλο

 

Kafetzopoulos Nikos 1

Νίκος Καφετζόπουλος
Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, Nutribase Nutrition
213 002 48 54 | 6942 84 24 63 | info@nutribase.gr | www.nutribase.gr | Γρηγορίου Λαμπράκη 19, Γλυφάδα


Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης