Έχεις ένα ολόκληρο Σαββατοκύριακο μπροστά σου. Και μια «γεμάτη» εβδομάδα που ακολουθεί και σε περιμένει να τη ζήσεις, να τα δώσεις όλα στη δουλειά, στο μάθημα, στη σχέση σου. Έχεις λοιπόν ανάγκη από μια αποτοξίνωση για να γυρίσεις πίσω τη Δευτέρα πιο λαμπερή, πιο υγιής και με περισσότερη ενέργεια από ποτέ! Αν σου αρκεί ένα Σαββατοκύριακο για αυτό; Αν τηρήσεις κατά γράμμα τις συμβουλές της Διαιτολόγου Διατροφολόγου Γεωργίας Χατζηιωάννου, τότε ναι, ένα Σαββατοκύριακο μπορεί να κάνει τη διαφορά!  

Άλλωστε, τα Σαββατοκύριακα έχουμε όλοι περισσότερο ελεύθερο χρόνο. Αν λοιπόν τον εκμεταλλευτείς για να ξεκουραστείς, σίγουρα θα έχεις ένα επιπλέον σύμμαχο για να είσαι λαμπερή τη Δευτέρα – κι αυτό γιατί όταν ρίχνουμε τις σωματικές μας δραστηριότητες ο οργανισμός έχει την δυνατότητα να κάνει ανάπλαση και να αυτοθεραπευτεί και μάλιστα με λιγότερο φαγητό.

Αυτό το Σαββατοκύριακο, λοιπόν, παράλληλα με αρκετή ξεκούραση, ακολούθησε μια detox διατροφή που να περιλαμβάνει πολλούς χυμούς, κυρίως αντιοξειδωτικούς, απάλλαξε το διατροφολόγιό σου από όλα τα ένοχα σκακ, τις σάλτσες, τα λίπη, τη ζάχαρη, τους υδατάνθρακες και το αλκοόλ. Στη συνέχεια, δώσε στον οργανισμό σου επαρκή ποσότητα πρωτεΐνης ώστε να μπορέσει με τα αμινοξέα να κάνει ανάπλαση ιστών. Και φυσικά μην ξεχνάς να ενυδατώνεις πολύ καλά τον οργανισμό σου με πολύ νερό αλλά και λαχανικά και φρούτα που περιέχουν νερό.

Extra tip: Ο χυμός αλόης και ο χυμός ροδιού θα βοηθήσουν πολύ στην αποτοξίνωση. Ακόμη, προσπάθησε να καταναλώσεις τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνες και ειδικά σε βιταμίνη C, η οποία περιορίζει τις φλεγμονές.

 

Ευχαριστούμε για τη συνεργασία τη Γεωργία Χατζηιωάννου, Διαιτολόγο –Διατροφολόγο, Personal Trainer
https://www.facebook.com/fitness.diet.health


Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης