Ακόμα κι αν το πρωί δεν έχεις περισσότερα από 5 λεπτά για να ετοιμάσεις το πρωινό σου, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να φτιάξεις ένα υγιεινό και χορταστικό γεύμα που θα σε γεμίσει ενέργεια για την υπόλοιπη μέρα. Σήμερα, σου προτείνουμε 3 εύκολες συνταγές:

Superfood musli με γάλα αμυγδάλου

Σε ένα μπολ πρωινού, ρίξε 2 κουταλιές νιφάδες βρώμης, 2 κουταλιές νιφάδες φαγόπυρου, 2 κουταλιές κολοκυθόσπορο, 2 κουταλιές ηλιόσπορο και αποξηραμένα φρούτα της αρεσκείας σου (πχ σταφίδες, cranberries, blueberries, σύκο ψιλοκομμένο). Ρίξε 1 φλυτζάνι γάλα αμυγδάλου (ή όποιο γάλα προτιμάς) και μια κουταλιά μέλι.

 

Πολύσπορο ψωμί με αβοκάντο, ντομάτα και τυρί cottage

Άλειψε 2 φέτες πολύσπορου ψωμιού (αν θέλεις, μπορείς πρώτα να το φρυγανίσεις), με τυρί cottage. Άπλωσε σε κάθε ψωμάκι 2 φέτες ντομάτας (ή ψιλοκομμένα ντοματίνια) και 2-3 φέτες αβοκάντο (ώριμο). Ολοκλήρωσε με αλάτι και φρεσκοτριμμένο πιπέρι.

 

Smoothie πορτοκάλι - μπανάνα με γκρανόλα

Χτύπα στο blender 1 παγωμένη μπανάνα, ½ πορτοκάλι (ξεφλουδισμένο, σε φέτες) και λίγο γάλα (πρόσθεσε ανάλογα με την υφή του μείγματος) μέχρι να πετύχεις ένα πυχτό και ομοιογενές μείγμα. Σε ένα βαζάκι ή ένα μπολ, ρίξε 2 κουταλιές γκρανόλα (επειδή αυτές του εμπορίου συχνά περιέχουν πολλή ζάχαρη, μπορείς να φτιάξεις αυτή τη σπιτική γκρανόλα χωρίς ζάχαρη). Ρίξε από πάνω το μείγμα των φρούτων, πρόσθεσε άλλες 2 κουταλιές γκρανόλα και, αν θες, φρέσκα φρούτα. Τρώγεται με κουτάλι!


Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης