Σήμερα που ο καιρός είναι κάπως μελαγχολικός θυμήθηκα την αγαπημένη μου γυμναστική που έκανα πριν μείνω έγκυος - και είχα δει τρομερά αποτελέσματα: Τρέξιμο μέρα παρά μέρα έξω για περίπου μια ώρα (αυτό αναλογούσε πάνω κάτω σε 7 χλμ.) Έφτιαχνα ένα playlist με φοβερά τραγούδια, το έβαζα στο repeat και έτρεχα στην αρχή χαλαρά και μετά λες και ήθελα να ξεφύγω από κάποιον. Περιέργως δεν κουραζόμουν, απεναντίας ένιωθα χαρούμενη και απελευθερωμένη μετά την άσκηση.

Κάτι τέτοιες μέρες λοιπόν, που δεν έχει ζέστη αλλά ούτε και ιδιαίτερο κρύο, δεν βρέχει αλλά έχει λίγο ήλιο, είναι ιδανικές για τρέξιμο έξω. Και αυτό θέλω να κάνω και σήμερα... Αλλά προφανώς δεν μπορώ σε αυτή τη φάση να κάνω τόσο έντονη προπόνηση. Επομένως, πάω να κάνω λίγη yoga και pilates! Χαλαρά πράγματα.

Καλή Κυριακή!

Υ.Γ.: Κάθε γυναίκα και κάθε εγκυμοσύνη είναι διαφορετικές και μοναδικές. Το τι επιτρέπεται ή δεν επιτρέπεται να κάνουμε σε αυτή τη φάση εξαρτάται από πολλούς παράγοντες και, φυσικά, από το τι νιώθουμε εμείς ότι θέλουμε -και μπορούμε- να κάνουμε. Άκου λοιπόν το σώμα σου και, κυρίως, συμβουλεύσου τον γιατρό σου. Αυτός είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για να σου λύσει τις απορίες και να σου δώσει ό,τι οδηγία θα χρειαστείς!


Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης