Βλέπεις καθημερινά τη λίστα με τις εκκρεμότητές σου στο γραφείο να μεγαλώνει και τη δουλειά να συσσωρεύεται, ενώ νιώθεις ότι δεν είσαι αρκετά παραγωγική; Δοκίμασε να κάνεις αυτές τις 3 μικρές -αλλά σημαντικές- αλλαγές στον τρόπο διαχείρισης του χρόνου σου:

1. Βάλε φρένο στο multitasking

Αντί να προσπαθείς να κάνεις πολλά πράγματα ταυτόχρονα, οργάνωσε την εργάσιμη μέρα σου -στο μέτρο του εφικτού- ώστε να κάνεις συγκεντρωμένες παρόμοιες δουλειές. Πχ, αντί να τσεκάρεις το μέιλ σου και να απαντάς σε τυχόν νέα μηνύματα κάθε λίγο, αφιέρωσε ένα μισάωρο στην αρχή ή στο τέλος της ημέρας σε αυτή τη δουλειά.

2. Μην είσαι συγκεντρωτική

Το να προσπαθείς να περνάνε όλα από εσένα είναι κάτι που σου κοστίζει σε χρόνο και παράλληλα σου προσθέτει άγχος. Αντ’ αυτού, θα ήταν καλύτερο να πάρεις πάνω σου όσα πράγματα θεωρείς πως μπορείς να κάνεις καλύτερα από τους άλλους και να παραχωρήσεις αρμοδιότητες στις οποίες ίσως δεν είσαι τόσο καλή ή δεν σε ενδιαφέρουν τόσο, έτσι ώστε ο καθένας στην ομάδα να προσφέρει τα μέγιστα και ο φόρτος εργασίας να μοιράζεται ισάξια.

3. Κάνε ένα διάλειμμα

Οι πολυεθνικές εταιρίες επιβάλλουν στους υπαλλήλους τους να κάνουν ένα μικρό διάλειμμα, το λεγόμενο συνήθως lunch break – και μάλλον κάτι ξέρουν περισσότερο. Αντί να ανοίξεις λοιπόν το ταπεράκι σου και να φας το φαγητό σου πάνω από τον υπολογιστή σου, συντάσσοντας ταυτόχρονα εκείνο το αναλυτικό μέιλ που σου ζήτησε ο διευθυντής σου, προσπάθησε να κάνεις -αν γίνεται όχι μόνη σου αλλά με κάποιους από τους συναδέλφους σου- ένα μισάωρο διάλειμμα για να φας, να παραγγείλεις έναν καφέ και να μάθεις τα νέα του γραφείου - ή της διπλανής/ του διπλανού σου στο γραφείο! Θα σε αποφορτίσει και παράλληλα θα βοηθήσει στο bonding της ομάδας, που είναι πολύ σημαντικό για την απόδοση και την επιτυχία της.