Πολλά χρόνια πριν μάθουμε το Facebook, το Twitter, το Instagram, το Snapchat και όλα τα social media, το διαδίκτυο ήταν ένας χώρος πολύ πιο «άδειος» και εξαιρετικά πιο απλός. Όμως η Jennifer Lopez, άθελά της, κατάφερε να το αλλάξει μια για πάντα!

Τι εννοούμε; Το πράσινο φόρεμα με prints και το πολύ σέξι ντεκολτέ του οίκου Versace, που επέλεξε η star για την εμφάνισή της στα βραβεία Grammy του 2000, έγινε η αιτία (και η αφορμή!) για να δημιουργηθεί το Google Images!

 

2279421

 

Η ιστορία:

Ο εκτελεστικός πρόεδρος της Google, Eric Schmidt, έχει αποκαλύψει πως ο λόγος που «γεννήθηκε» το section με την αναζήτηση εικόνων στη δημοφιλή μηχανή αναζήτησης, ήταν η φρενίτιδα γύρω από το περίφημο φόρεμα με τροπικά prints που φόρεσε τότε η γνωστή λατίνα ποπ σταρ. «Μετά από κάποιο σημείο, ο κόσμος ήθελε κάτι παραπάνω από μόνο κείμενο. Αυτό έγινε προφανές στα βραβεία Grammy το 2000, όταν η Jennifer Lopez φόρεσε ένα πράσινο φόρεμα που τράβηξε την προσοχή όλου του κόσμου. Ήταν η πιο δημοφιλής αναζήτηση που είχαμε δει ποτέ μέχρι τότε. Όμως δεν υπήρχε τρόπος για να δώσουμε στους χρήστες ακριβώς το αποτέλεσμα που ήθελαν: Τη JLo να φορά εκείνο το φόρεμα. Έτσι, γεννήθηκε το Google Image Search».

 

Extra info:

Το εν λόγω φόρεμα σχεδιάστηκε από τη Donatella Versace και αποτέλεσε σημείο αναφοράς στην καριέρα της, ενώ, δεκαέξι χρόνια μετά, το ρούχο εμπνέει ακόμη πολλούς σχεδιαστές και έχει μείνει χαραγμένο στη μνήμη μας ως ένα από τα πιο εντυπωσιακά, αποκαλυπτικά και εμβληματικά φορέματα που πέρασαν ποτέ από τα βραβεία Grammy ειδικά, αλλά και από το κόκκινο χαλί γενικότερα.

 

Έτσι, την επόμενη φορά, που θα πατήσεις «αναζήτηση» στις εικόνες του Google, να ξέρεις πως θα οφείλεις ένα «ευχαριστώ» στη JLo.