Θέλεις να κάψεις θερμίδες και να ιδρώσεις, γυμνάζοντας όλο σου το σώμα σε λιγότερο από μισή ώρα; Τότε η προπόνηση αυτή είναι για εσένα!

Είναι μια Υψηλής Έντασης Διαλειμματική Προπόνηση (HIIT), που περιλαμβάνει 6 διαφορετικές πολυαρθρικές ασκήσεις με την παρακάτω κλιμάκωση:

30’’ άσκησης – 10’’ ξεκούρασης

40’’ άσκησης – 10’’ ξεκούρασης

60’’ άσκησης – 30’’ ξεκούρασης

Δηλαδή την πρώτη άσκηση θα την εκτελέσεις για 30’’. Θα ξεκουραστείς για 10’’ και στη συνέχεια θα εκτελέσεις τη δεύτερη άσκηση για 20’’. Θα ξεκουραστείς για άλλα 10’’ και θα εκτελέσεις την τρίτη άσκηση για 60’’’. Θα ξεκουραστείς για 30’’ και θα ξεκινήσεις την τέταρτη άσκηση, επιστρέφοντας πάλι στα για 30’’ άσκησης – 10’’ ξεκούρασης κ.ο.κ. Συνολικά, θα εκτελέσεις όλες τις ασκήσεις 4 φορές, δηλαδή σε 4 κύκλους.

Αν πάλι δεν έχεις καταλάβει ακριβώς τη δομή του προγράμματος, απλώς ακολούθησε τις οδηγίες. Το χαρακτηριστικό ηχητικό σήμα θα σε ειδοποιεί πότε να αρχίσεις ή να σταματήσεις μια άσκηση. Κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων, θα παρακολουθείς ένα preview της επόμενης άσκησης!

Ξεκίνα με ένα 5λεπτο ζέσταμα και μετά πάτα το play!


Links