Το όνομά της είναι Negin Mirsalehi, έχει καταγωγή από το Ιράν, μεγάλωσε στην Ολλανδία και, στα 29 της πλέον, μόλις μπήκε στη λίστα του περιοδικού Forbes με τους 30 πιο επιτυχημένους ανθρώπους ηλικίας κάτω των 30 στην Ευρώπη. Καθόλου άσχημα δηλαδή.

 

 

A post shared by Negin Mirsalehi (@negin_mirsalehi) on Nov 29, 2017 at 9:04am PST

 

Πώς όμως κατάφερε να γίνει μια από τις κορυφαίες bloggers του πλανήτη και στη συνέχεια να ιδρύσει τη δική της εταιρία με προϊόντα περιποίησης μαλλιών, τα έσοδα της οποίας το 2017 άγγιξαν τα 3 εκατομμύρια δολάρια;

Όλα ξεκίνησαν το 2012, όταν μια φίλη της της πρότεινε να φτιάξει ένα account στην καινούργια τότε πλατφόρμα του Instagram. Άρχισε να ανεβάζει καθημερινά μια fashion φωτογραφία της και, όπως εξηγεί η ίδια, το timing λειτούργησε υπέρ της, καθώς εκείνη την περίοδο οι χρήστες του Instagram ήταν σχετικά λίγοι, οπότε της ήταν πιο εύκολο να ξεχωρίσει. Ακολούθησε σημαντικούς ανθρώπους της Μόδας και των Media, καθώς και followers άλλων fashion bloggers, ελπίζοντας ότι κάποιοι θα κάνουν follow back. Και πράγματι, μέσα σε ένα χρόνο είχε καταφέρει να έχει περισσότερους από 1 εκατομμύριο followers.

 

 

A post shared by Negin Mirsalehi (@negin_mirsalehi) on Apr 6, 2012 at 2:51am PDT

Το πρώτο της Instagram post, το 2012

 

Σήμερα, στα 29 της, η Mirsalehi έχει ένα από τα πιο δημοφιλή instagram accounts, με περισότερους από 4,5 εκατομμύρια ακόλουθους. Για κάθε της sponsored post κερδίζει περίπου 20.000 δολάρια. Το μυστικό της για να βγάζει τόσα χρήματα από το Instagram; Όπως η ίδια αναφέρει στο Time, λέει «ναι» περίπου στο 1% των προτάσεων που δέχεται για εμπορικές συμφωνίες. «Πρέπει να σκεφτείς τι είδους influencer θέλεις να είσαι και με ποια brands θέλεις να συνεργαστείς. Αν θέλεις να συνεργαστείς με πολυτελή brands, πρέπει να είσαι πολύ πιο επιλεκτικός και να τολμάς να παίρνεις ρίσκα, να έχεις το κουράγιο να λες “όχι”».

Η απήχησή της πάντως στο Instagram δεν την έκανε να σταματήσει να ψάχνει νέους τρόπους να πετύχει. Το 2015 ίδρυσε μαζί με τον σύντροφό της, Maurits Stibbe (ο οποίος παραιτήθηκε από την προηγούμενη δουλειά του για να τη βοηθήσει), την εταιρία Gisou, ένα brand με προϊόντα για τα μαλλιά βασισμένα στο μέλι και την πρόπολη. Η ιδέα είχε έρθει από τους γονείς της. Ο πατέρας της είναι μελισσοκόμος και η μητέρα της κομμώτρια. «Όταν η μαμά μου ήρθε στην Ολλανδία από το Ιράν πριν από 30 χρόνια και άρχισε να ασχολείται με την κομμωτική, ανακάλυψε ότι δεν υπήρχαν στην αγορά προϊόντα που να την εντυπωσιάζουν και έτσι άρχισε να πειραματίζεται με δικά της. Ως γυναίκα μελισσοκόμου, συνειδητοποίησε γρήγορα τα οφέλη του μελιού, είδε ότι μπορεί να ενυδατώσει τα μαλλιά και να τα κάνει απίστευτα μαλακά» αποκαλύπτει η Negin Mirsalehi στο Forbes

 

 

A post shared by Negin Mirsalehi (@negin_mirsalehi) on Jul 29, 2017 at 8:54am PDT

 

Αν φανταζόταν την τεράστια επιτυχία της πριν από λίγα χρόνια; Σίγουρα όχι. Και σίγουρα δεν ήταν εύκολο. Το 2013, γράφοντας στο προσωπικό της blog για τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του, η Negin ανέφερε: «Φυσικά υπήρξαν πολλές καλές στιγμές, αλλά υπήρξαν και πολλές άσχημες. Υπήρξαν πολλές φορές που αμφέβαλα αν κάνω το σωστό - και πολλοί άνθρωποι γύρω μου που με αμφισβήτησαν. Γιατί, ακόμα κι όταν αφήνω στην άκρη τους προσωπικούς μου φόβους, πάντα με επηρεάζει όταν άνθρωποι στο περιβάλλον μου βλέπουν αρνητικά αυτό που κάνω. Νομίζω ότι ο κόσμος δεν έχει ιδέα πόσο χρονοβόρα απασχόληση μπορεί να είναι το να τρέχεις το προσωπικό σου blog. Οι περισσότεροι θεωρούν πως είναι κάτι που κάνει κανείς μόνο για πλάκα και με το οποίο ασχολείται μερικές ώρες κάθε εβδομάδα. Αλλά όταν τους λέω πόση ώρα όντως μου παίρνει και πόσα πράγματα συμβαίνουν στο παρασκήνιο, δεν το πιστεύουν. Η ιδέα του περιεχομένου (τι να δημοσιεύσεις κάθε μέρα), η παραγωγή του (η φωτογράφιση, η επεξεργασία των φωτογραφιών, το κείμενο που πρέπει να γραφτεί, το να βρεις και να βάλεις τα σωστά links για να αγοράσουν οι αναγνώστες κάθε κομμάτι που τους προτείνεις), οι φωτογραφίσεις και οι συνεντεύξεις για περιοδικά, τα επαγγελματικά meetings, το να ανανεώνεις τα social media, να απαντάς σε άπειρα e-mails και να διαβάζεις όλα τα σχόλια των αναγνωστών σου και τόσα άλλα πράγματα… Είναι ειλικρινά μια full time δουλειά. Αλλά δεν παραπονιέμαι».

Ποια είναι η συμβουλή της όμως σήμερα για κάποιον που θέλει να κάνει κάτι παρόμοιο; «Πιστεύω ότι ακόμα υπάρχει χώρος για να πετύχει κανείς σε αυτόν τον τομέα, αλλά αυτό δεν πρόκειται να συμβεί απλώς με το να κάνεις το hobby σου επάγγελμα και να ποστάρεις ωραία πράγματα. Πρέπει να το δεις επιχειρηματικά, να τολμήσεις να πάρεις ρίσκα και να είσαι ευέλικτος, να ξέρεις να προσαρμόζεσαι».