Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το πρακτορείο marketing FRACTL, 48% των χρηστών του Facebook ποστάρουν πράγματα που θεωρούν πως οι διαδικτυακοί τους φίλοι θα βρουν ενδιαφέροντα, ενώ μόλις 17% των χρηστών δήλωσαν πως κοινοποιούν πράγματα για τα οποία πραγματικά οι ίδιοι ενδιαφέρονται. Το 13% προσπαθεί, μέσω των posts του, να ξυπνήσει στους διαδικτυακούς του φίλους κάποια συναισθήματα (χαράς, λύπης κλπ) και το 11% κοινοποιεί πράγματα που θεωρεί ότι θα φανούν χρήσιμα στους φίλους του.
Υπάρχει, παράλληλα, μία βασική διαφορά ανάμεσα στο posts ανδρών και γυναικών στο Facebook: Όταν ζητήθηκε από γυναίκες και άνδρες να απαντήσουν με «ναι» ή «όχι» σε προεπιλεγμένες απαντήσεις σχετικά με τα κίνητρά τους για την κοινοποίηση δημοσιεύσεων στο προφίλ τους, οι γυναίκες είχαν ξεκάθαρο προβάδισμα στα συναισθηματικά κίνητρα, παρόμοιο ποσοστό με τους άνδρες (αλλά και πάλι προβάδισμα) στο κίνητρο της ενημέρωσης, ενώ ανδρικό προβάδισμα είχε το κίνητρο του να πείστούν οι διαδικτυακοί φίλοι για κάτι (για μια άποψη, για παράδειγμα).