Τα γιορτινά τραπέζια είναι υπέροχα –ειδικά όταν είναι οικογενειακά, τα λατρεύω!- αλλά η αλήθεια είναι ότι όλοι του δίνουμε και καταλαβαίνει με το φαγητό. Όχι, δεν θα σου πω να μη φας από το αγαπημένο σου παστίτσιο ή τις μελωμένες πατάτες φούρνου (υπάρχει άνθρωπος που μπορεί να αντισταθεί σε όλες τις λιχουδιές ενός γιορτινού τραπεζιού;). Θα σου πω όμως τι κάνω εγώ, τις μέρες που ξέρω ότι το βράδυ θα ακολουθήσε τσιμπούσι!

1. Τρώω ένα καλό πρωινό με βάση τη βρώμη. Η βρώμη είναι πολύ χορταστική και μου κόβει την όρεξη για όλη την επόμενη μέρα. Σου προτείνω είτε ένα μπολ με λίγο γάλα, 3-4 κουταλιές βρώμης, κολοκυθόσπορους, ηλιόσπορους (ή ό,τι σπόρους ή ξηρούς καρπούς θέλεις, αλλά όχι πάνω από 1-2 κουταλιές συνολικά) και λίγο μέλι, είτε την τέλεια τηγανίτα με βρώμη που σου έχω δείξει πολλές φορές – και είναι μία από τις all time αγαπημένες μου συνταγές. 

2. Για μεσημεριανό, τρώω μια μεγάλη σαλάτα (στη σως μπορείς να βάλεις όσο ξύδι ή λεμόνι θέλεις, αλλά βάλε μόνο μία κουταλιά λάδι - για έξτρα γεύση μπορείς να προσθέσεις μουστάρδα) μαζί με δύο ασπράδια αβγού. Είναι ένα μεσημεριανό που και με χορταίνει και δεν μου προσθέτει σχεδόν καθόλου θερμίδες!

3. Πριν φύγω από το σπίτι για το γιορτινό τραπέζι, τρώω ένα μικρό σνακ, για παράδειγμα μερικές κουταλιές γιαούρτι (σκέτο). Καφέ προσωπικά δεν πίνω, αλλά εσύ μπορείς να δοκιμάσεις να πιεις ένα φλυτζάνι, το οποίο και θα σου κόψει την όρεξη και θα σε κρατήσει ξύπνια για τη μεγάλη βραδιά!

4. Καθόλη τη διάρκεια της μέρας πίνω πολύ νερό. Και πίνω οπωσδήποτε ένα μεγάλο ποτήρι νερό πριν κάτσω στο τραπέζι. Άλλωστε πολλές φορές όταν διψάμε νομίζουμε ότι πεινάμε και έτσι τρώμε πολύ περισσότερο από όσο στην πραγματικότητα θέλουμε!

Υ.Γ.: Και να το παρακάνεις μια μέρα, δεν πειράζει. Πρόσεξε λίγο παραπάνω την επόμενη όμως!


Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης