1. Από το γραφείο σας, μέχρι την επιφάνεια εργασίας του υπολογιστή σας, κάντε ένα καλό (ξε)καθάρισμα. Θα σας πάρει μόλις 10 λεπτά αλλά θα σας φανεί ευεργετικό για την επιστροφή σας στη δουλειά τη Δευτέρα. Και είναι ο μόνος τρόπος για να αποφύγετε τις στοίβες άχρηστης χαρτούρας που συνήθως συγκεντρώνεται στα γραφεία.
2. Οργανώστε το inbox του email σας. Σβήστε όσα μηνύματα δεν χρειάζεστε, απαντήστε σε όσα εκκρεμούν και επισημάνετε εκείνα με τα οποία θα πρέπει να ασχοληθείτε τη Δευτέρα (εγώ τα κάνω απλώς «αδιάβαστα» :p).
3.Σημειώστε όσα πρέπει να κάνετε τη νέα εβδομάδα, ορίζοντας προτεραιότητες για εκείνα με τα οποία πρέπει να καταπιαστείτε πρώτα. Αν έχετε κάποια δουλειά που πρέπει οπωσδήποτε να θυμηθείτε να κάνετε μόλις φτάσετε στο γραφείο τη Δευτέρα, μη διστάσετε να τη στείλετε στον εαυτό σας με mail (ναι, κι αυτό το κάνω). Εναλλακτικά, υπάρχουν άπειρες εφαρμογές με reminders – η πιο προσιτή είναι στο κινητό σας! Αλλά προς θεού, μην πείτε «εντάξει μωρέ, θα το θυμηθώ». Το μόνο που μπορείτε να κερδίσετε έτσι είναι το άγχος να μην το ξεχάσετε, κατά τη διάρκεια ολόκληρου του σαββατοκύριακου. Ε, όχι.
4. Απολυμάνετε! Εντάξει, θα με πείτε υπερβολική, αλλά έχετε σκεφτεί ΠΟΣΑ -ΑΠΕΙΡΑ-ΜΙΚΡΟΒΙΑ κυκλοφορούν στο πληκτρολόγιο, το ποντίκι, το γραφείο και το τηλέφωνό σας; Κάθε Παρασκευή, περάστε όλες τις επιφάνειες που χρησιμοποιείτε καθημερινά με ένα απολυμαντικό. Εμένα μου αρέσουν τα ειδικά απολυμαντικά μαντηλάκια. Τα έχω στο συρτάρι του γραφείου μου και τα βρίσκω πολύ πρακτικά!
Καλό Σαββατοκύριακο!!! YEAH :-)